ZRC dan TS...lagi..

5:35 PM

 

As Salam..~!!

wah..penatnya rasa...macam nak tido je...

tapi sebab dah petang, lebih-lebih lagi dah lepas ASAR, aku tahankan diri aku supaya jangan tido...

pagi tadi ada program ZRC..atau nama panjangnya Zero Repeaters Campaign...

kempen mengulang sifar..maksudnya takde yang mengulang tahun la..insyaAllah..

selalunya akan ada ceramah utk program ZRC nie..

tapi kali nie dah ditukar kepada sesi diskusi dengan doktor...

Bincang pasal 3 modul yang lepas...

buat soalan mengikut topik : Anatomy. Physiology dan Pathology, utk ketiga-tiga modul sebelum nie...

lepas tu bincang dengan doktor...

Thanks doktor sebab sanggup korbankan masa utk kitorang sume..

skang nie tengah belajar modul ke-4 iaitu modul terakhir utk semester nie..

program tadi berjalan selama 5 jam, dari pukul 8pg sampai pukul 1ptg...

buat kat dalam dewan kuliah, sebab ramai jugak yang datang tadi...

lepas je habis ZRC tu, aku, Azie , Jimah dan Bell gi TS.. 

Times Square la maksudnya...asyik-asyik TS je kan...

situ je tempat yang paling dekat dan paling senang boleh aku pergi...

pegi TS pon sebab nak makan KFC...

lama giler kot tak makan KFC..tapi..lupa pulak hari nie hari Ahad..

memang sesak giler la kat KFC tadi..nak cari tempat susah, nak beli makanan pon lambat...

barisan sangat panjang...tapi, sebab nak makan KFC, sanggup jugak tunggu lama..hehe...

lepas dah makan tu gi la jalan-jalan kejap...lepas tu solat dan balik...

dan skang dah sampai pon....


p/s:alamak~!mengantuk lagi la...

huuhhuuuu...



klik...klik...
 

You Might Also Like

1 kata-kata yang comel~

  1. belajar 'keras' ye.. Amin..

    Jemput join GIVEAWAY :ALL IN ONE
    goodluck untuk kontes iPad tu..

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..