masak dan makan beramai-ramai

7:19 PM



As Salam..

Alhamdulillah..hari nie jadi jugak rancangan kitorang budak-budak k1 nak masak beramai-ramai..

kitorang: aku, Azie, shima, piqah, Fatin, Syaza, Zatil, Ain, Kak Ila, Syera, Zura, Mila dan Mar..
sebenarnya dah banyak kali rancang, tapi ada je masalah..

terpaksa cancel..tapi hari nie rancangan kitorang jadi..

hepiii...memang bes masak dan makan ramai-ramai kat kolej nie...

kitorang masak spaghetti, fries dengan ayam goreng...
memang sangat kenyang...lepas dah makan kitorang selawat ramai-ramai..

sempena  Maulidur Rasul hari nie...

terasa sangat indah....

before Selawat, kitorang kemas-kemas dulu ape yg patut...

lepas abis selawat,kitorang pon balik la ke bilik msing2..

kitorang masak kat bilik Azie dan Shima...

tapi..tak sempat nak amik gambar makanan utk letak kat blog..

tapi Mar ada amik...tengok kat blog Mar lah ye..


p/s: hari yg gembira...terasa ukhwah antara kitorang sume semakin erat...Alhamdulillah..

You Might Also Like

4 kata-kata yang comel~

  1. laa..ingtkn ade picture mkann..baru excited na tgk..hihi~

    yang chomel,
    khumaera ismail

    ReplyDelete
  2. @maera: hehe..nk tgk pic mknn tgk kat blog mar ye..ad link dia kat situ..x smpat nk amik td..

    ReplyDelete
  3. salam syuhada, morning...
    nnt bulan march ada 1 contest abg eq buat. ok..

    ReplyDelete
  4. @abg eq: wslm..ooh..yeke? bes nie..tp wat contest senang2 je la ye..~

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..