[KOREAN] We Got Married- YongSeo Couple

10:41 PM

 

As Salam..~!!
skang nie aku tengah tengok Korean Show, We Got Married...

memang bes...aku baru je stat tengok..

YongSeo couple or Goguma couple...

iaitu pasangan Yong Hwa CN.BLUE dengan Seo Hyun SNSD..

Yong Hwa



 Seo Hyun
goguma tu maksudnya sweet potato atau dalam bahasa melayunya, ubi keledek.....



diorang digelar Goguma Couple sebab Seohyun suka makan goguma..



Yong Hwa pon siap hadiah kan dia dua batas tanah utk tanam goguma tu...

memang sweet giler show nie..suka tengok...



skang dah ada sampai episod 44...

lagi bape episod sebelum habis aku pon tak tau...

aku baru je tengok sampai episod 37...

nak sambung tengok semula...



kalau korang nak tengok jugak,klik-------> SINI..



selamat menonton..~!

diorang memang SWEET~!!


 klik...klik...
 

You Might Also Like

6 kata-kata yang comel~

  1. u try tgk adam couple.Funniest couple but they are sweet! tapi dorg dh habes lah.top couple of WGM

    ReplyDelete
  2. @iniamal: tu la..lps abis goguma couple nie nak lyn adam couple lak..tp diorg dh abis kan..x besnye..~

    ReplyDelete
  3. mesti best je kan..yong x tgk pon..

    ReplyDelete
  4. @yong:mmg bes yong..try ar tgk..~

    ReplyDelete
  5. @kak zie: aah..mmg hensem..~suke tgk dia..~

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..