my 1st BE dah metered

1:15 PM



Salam..~!!

sedihnya...BE aku yg 1st dah metered...

ingatkan boleh lama-lama kat situ..

tapi kejap je..

takpelah..nak wat macam mana..


selamat tinggal Bizzy Body RM1 Deal..


dan skang...

tinggal satu BE je lagi yang tengah dok menari kat sini..




tapi BE nie jarang muncul kat blog aku..

nape ek?

apa-apa pun..
mekasih NUFFNANG~!!

nak BE baru lagi....

hee..~



Nak Macbook & Nokia N8 FREE?? klik---> SINI..

You Might Also Like

2 kata-kata yang comel~

  1. dari ukm jgk yer...

    same laa..
    aku pon tgh ade BE jgk ni..
    jz nak tau.. mcm mane nak tau ek BE dah jd Metered Earning..

    ReplyDelete
  2. @syafiqsulaiman:aah,UKM..erm,ME tu mksudnya BE yg dah habis.. kat bwh BE tu ada ME dekat akaun Nuffnang..
    phm x?

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..