ramai yang dah BALIK

5:08 PM



Salam..~!!


korang sume dah balik kg masing-masing ke?

aku je belum lagi..

aku akan balik Ahad nie, insyaAllah..

dari dalam bilik, aku dengar  bunyi org tarik-tarik  beg roda..

maksudnye diorg nak balik rumah la tu...

sadis giler aku rasa...ramai jugak budak kolej aku yang dah balik..

tapi budak kos aku yg mne tggl jauh-jauh..sume tak balik lg..

sebab tadi ada kelas sampai petang..so,diorg balik pagi sok..

waa..sedihnye...dah la org dah x ramai kat kolej nie..

malam nie dengar citer kolej nie akan bergelap dari pukul 10 mlm - 5 pagi...

untk nak baiki letrik ape ntah...tak pasti...

sedihnya...terpaksa bergelap dan yg pling tak bes..tak leh nak on9...wuuuuaaaa....

skang nie tgh pikir...apa aku nak wat mlm nie...tak de idea...

asyik teringat rumah je...

waaa~!!  gelapnye...




You Might Also Like

2 kata-kata yang comel~

  1. syu!! ain balik malam ni.Hepi holidays!!..:))

    ReplyDelete
  2. @ain: tak aci..blik la esok,ain..hehe~hepi holidays too~!

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..