permulaan minggu yg BUSY

9:19 AM



Salam...~!!

pagi semua~!!

mesti ramai yg malas nak bangun pagi kan hari nie..
sebab dah 2 hari bangun lambat..
haha...
itu akulah..
memang malas giler nak bangun pagi tadi..
tapi disebabkan ada kelas,kena bangun jugak..
kalau tak,melepas kelas aku nanti..
dah la skang modul NEUROSCIENCE..
terkenal sbg KILLER modul..
kalau tertinggal lecture,memang padah la..
yang pegi lecture pon cam tak bape nak paham..
tambah tambah la yg tak pegi lecture...
memang HANCUS la..

OK lah..
nak gi kelas dah..
bas dah datang nie..
nanti terlewat pulak..

kelas hari ni sampai petang..
tapi bukan hari nie je..
tapi start hari nie sampai jumaat nie kelas habis petang..
nasib baik dah nak balik minggu nie..
so,boleh rehat puas-puas time cuti nanti..

okeh la..~
Ja Ne~! (see u again versi Jepun)


You Might Also Like

4 kata-kata yang comel~

  1. masa belajar mmg mcm ni.... tp kdang2 tgh study pn teringat kt blog kan.. hehehehe


    p/s: jom ke blog saya dan vote saya tuk contest BFF

    ReplyDelete
  2. pssst...
    dni tak de esemen lagi ngah bersuka ria ni hehe

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..