facebook?? TUTUP?? yeah~!

8:11 PM



Salam..~!!

skang nie ada pulak ura ura yang cakap Fb akan ditutup..

aku tak kisah tutup ke tak..

sebab aku jarang guna fb..

nak tau lebih lanjut..korang gi sini..

dan sini..

tak tau la betol ke tak...
tapi macam tak jer...

ape ape jelah..


p/s: esok nak exam..tapi semakin nak exam..semakin banyak pulak idea aku utk wat n3 baru..huhu~


You Might Also Like

5 kata-kata yang comel~

  1. ko ni syu...fb 2 la medium nak update ngan lwn2 lat yg jauh...nak guna twitter slow sngt...haishh!!

    tau la ko tak leh menang apa2 kat fb 2...hahahah

    ReplyDelete
  2. @bell:mmg la..tp ad jgk kburukannye..ak x kisah la tutup ke tak..sbb 2-2 ad kesan2 yg trsendiri..~

    ReplyDelete
  3. oh men.. tutup ke.. xpe xpe.. janji blog kite in fully operation... haha

    ReplyDelete
  4. ADE GAK DGR² TTG INFO NIH. TOL KER KESAHIHANNYA EK?

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..