dah sampai pon gitar~

3:03 PM



Salam...~!!

dah sampai pon gitar yang aku cakap tadi kat SINI  dan SINI..

lama jugak la aku tunggu tadi..

sebab orang tu pergi kampus/fakulti aku...

sebenarnya aku dekat kolej...

so,tunggu dia cari jalan dulu la..baru sampai kolej..

hampir setengah jam lebih aku tunggu..(na,hang kena belanja aku makan nanti..)haha..

malas nak citer panjang...

nielah gambar gitar tu...


akak aku (na) nak tengok..sebab tu aku upload...

nah...

satu lagi..

okeh??

amacam bes tak??


harga gitar nie..

RM99.00...

tambah dengan beg sekali ( RM28)..

total = RM127...

murah ke mahal ek?

tak tau la..

sebab 1st time beli...

kalau korang teringin nak beli jugak..

usha kat -----> SINI...

p/s:aku tak suka sangat dengan gitar..minat keyboard lagi..tapi tak tau nak main jugak..
tp Syair cakap nak beli..
boleh pinjam Syair punya la.. 

 

You Might Also Like

2 kata-kata yang comel~

  1. ok..tq da..bkn blanja tp share2..ok???

    ReplyDelete
  2. @na:haha..tgk ar dlu mcm mne..ok x gitar nie?

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..