akak aku yang beli

1:40 PM



Salam..~!!

sambungan daripada gitar oh gitar~

kalau sape tak baca lg..klik situ ye...
sebenarnya salah satu drpd gmbr gitar tu akak aku beli...

tapi sebab dia dok Pahang skang,dia suruh aku amik dulu..

sebab org yg jual gitar tu tggl area KL...

dekat la dgn kolej aku..

alang2 aku jelah yg amik dulu dan bawak blik umah nanti..

what??? bawak balik umah..

aah..nmpaknya banyak la brg aku yg nak kena bawak balik rumah nanti..

nak wat macam mane kan..

aku kan adik yg baik..(perasan~!!)..hahaha...

akak aku pilih yg kaler merah mula2...

lepas tu tukar kaler hitam pulak...

aku pon tak sure nape dia tukar...

nanti petang dapat lah gitar tu kat aku..

tak sabar nak tengok..

biasalah kan..tak penah beli gitar sebelum nie..ada pon tak..

bape harga dia ek??

dan beli kat mne?

entry seterusnya ye...

hehehehehe...




You Might Also Like

0 kata-kata yang comel~

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..