jom heboh Bukit Jalil~

2:42 PM

Salam..~!!

wah...penatnye...aku baru balik dari Bukit Jalil..

gi mane lg??  tak lain tak bukan gi Jom Heboh la..

jom kita berheboh beramai-ramai..haha..

aku ngan Azie bertolak ke sana dalam pukul 9 lebih..

dari kolej amik teksi pegi LRT Titiwangsa...

jumpa kak Alun dan Syair kat sana..

dari situ pulak naik LRT sampai stesen LRT Bukit Jalil..

murah je tiket LRT dari TTwangsa ke Bukit Jalil..

RM1.90 je..1st time kot aku sampai ke Bukit Jalil..

setelah hampir 2 tahun kat KL nie...

sampai-sampai...terus kitorang makan..

makan Bihun Sup Ayam..dah lama tak makan bihun sup..

boleh tahan ar sedapnye..

hepi je lepas dah habis makan...
Azie dan aku...





senyum~!!


nasib baik time nie tak ramai org lagi..

lepas makan..terus jalan2 nak carik benda utk dibeli..

lebih kurang sejam lebih berjalan sana sini..

kitorang pon decide nak balik..

dah la ramai org...lepas tu ditambah dgn panas terik lg..

huuuu...tak sanggup aku nak berlama-lama kat sana..

menunjuk-nunjuk barang yg dibeli..
hahaha...


lagi...


jom balik~!!

sampai ke kolej semula hampir-hampir pukul 1..
macam tak caya je..
kuar sekejap..
selalunya  dari pagi sampai petang..
maybe dah penat sangat kot...

http://www.emocutez.com





You Might Also Like

7 kata-kata yang comel~

  1. wahh..syiokknya p sana..semalam lalu jat kt sana time hntr mmbe..tu diaa pny la jam kot....rmai sgt org time tu....heheh..
    xjmpa artis ke ?? hehe

    ReplyDelete
  2. @tin:ooh..awat x sggh ja..hehe..
    da pon p saja2 je..bli brg2 ckit..xpon..p sat ja..pns gla kot.. x nmpak pon artis..

    ReplyDelete
  3. wah syoknya p jom heboh hehe
    fatin x pernah lagi auw hehehe
    banyk nya barh syu beli hehe
    xmo sedkh sikit ka haha :P

    ReplyDelete
  4. fuhyo..
    best g sana ooo. rindu lak dni. banyak barang promosi kan.. bila nak wat kat kelate lagi ni :)

    ReplyDelete
  5. besh nyer p jalan2..shopping pulak tu

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..