2 hari aku cuti~

3:53 PM



Salam.~!

dalam 2 hari nie aku takde kelas..

memang dalam jadual pon tulis-SELF STUDY ...

maksudnye study sendiri lah kan..

tapi,aku tak study lagi pon hari nie...

memang pemalas betul la...

aku baca novel, tengok citer dan on9 je dari pagi tadi..

enjoy habis...

tapi..esok enjoy setengah hari je...

Lepas solat Jumaat akan bertolak ke Pantai Morib utk Program Sinar Bakti pulak..

tak sabar la pulak rasanya...

semoga semuanya berjalan dengan lancar..aminn...

p/s: nak buat ape pulak ye lepas nie?  PBL tak siap lagi..tp mls la plak nk wat skang..
cari mood dulu lah...

p/s: TAHNIAH MALAYSIA~!!

sebab berjaya merangkul Piala AFF Suzuki 2010..
tersangat bangga menjadi rakyat Malaysia..

 relaks je kucing nie..~



You Might Also Like

0 kata-kata yang comel~

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..