yEs~!! esok balik rumah

8:02 PM

Salam..~!!


alangkah gembiranya hati aku...lalalaalalalalalala...
esok dah boleh balik rumah..
suka2..~


dah lama kot aku tak balik rumah..
kali terakhir tima raya hari puasa yang lepas...
lebih kurang sebulan lebih la..


so,esok dah boleh balik...
sangat2 gembira~!!


TAPI..
sebenarnya...ramai dah kawan2 aku yang dah balik rumah..
tinggal aku ngan Azie je lagi yang tak balik..
sebab aku dah beli tiket untuk esok..
kalau aku tak beli lagi..
semalam...lagi aku dah balik rumah...




jelesnye dengan diorang-diorang yang dah balik rumah tuh..





You Might Also Like

7 kata-kata yang comel~

  1. sol:InsyaAllah..thanks ye sol..

    ReplyDelete
  2. seronoknya dah balik rumah...
    saya hari-hari balik rumah...hehehehehe

    ReplyDelete
  3. Syuhada: Bila dok jauh dgn family ni....saat2 yg paling best ialah bila nak blk ke kpg utk jumpa family! x de yg paling best dpd tu!

    ReplyDelete
  4. balik umah tdo dulu 2-3 hari. tu la keje dni hehe

    ReplyDelete
  5. hepi jek die dpt blik umah ek...hehehe. slmt plg dik

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..