tinggal OSPE je lagi | menang Give Away Kecantikan #3 by dni

12:31 PM

Salam..~!!!


Alhamdulillah...
exam teori dah abis....
tinggal OSPE je lagi...
yes~!!

sukanyer...
dah nak boleh balik umah...

pagi tadi ada exam ZT-pengurusan emosi..
banyak giler pasal teori..
semalam dah baca..
tapi masa jawab tadi semua dah bercampur aduk..
sebab terlampau banyak sangat teori2 tersebut...
aku hentam je yang mne aku tak tau...
dan kebanyakan soalan aku hentam je lah..
harap betullah ape yang aku hentam tuh..
asalkan LULUS jadi lah..
nasib baik tak masuk dalam pointer...
legaaaa....


....................................

lepas je abis exam..
terus balik..
dan...on9...
pastu bukalah blog..
dan singgah ke blog dni..
dia dah umukan pemenang Giveaway kecantikan #3..
yang aku join hari tu..

dan aku adalah salah sorang pemenangnye...
sebab semua yang masuk telah dikira sbg pemenang..
bes kan??
nak tengok klik http://www.ardinihumaira.com/2010/11/keputusan-give-away-kecantikan-3-ada.html ..


thanks Dni dan jugak pihak penaja iaitu Suffah Beauty Shop...

You Might Also Like

4 kata-kata yang comel~

  1. tahniah yunk. dni mmg suke bg giveaway kan :)

    ReplyDelete
  2. cantek blog ni..:)..btw..kalo adew mase follow blog kami k..appreciate it..:)

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..