Salam AidilAdha~

9:23 PM

Salam..~!!


selamat hari raya AidilAdha kepada semua~!!


nampaknye tahun nie raya dekat kolej lagi la..
tahun lepas pon same..
kiranya dah 2 tahun aku tak beraya haji kat rumah..
sedihnye...
orang lain dapat balik rumah..tapi aku takkk...

tapi...nasib baik bukan aku sorang je yang tak leh balik..
ramai jugak la yang tak dapat nak balik..
sebab rumah jauh..
cuti pon sehari jer..
kalau nak balik pon macam tak sempat jer...

lagipon baru je balik rumah hari tu..
kiranya baru 2 hari je kat kolej nie..
so,raya kat sini jelah kali nie..
huhu~

so..sesape yang balik kampung tu..
pandulah dengan berhati-hati bagi yang bawak kenderaan sendiri..
dan kepada yang naik bas ke,train ke..
semoga korang semua selamat sampai ke kampung masing2~...

alamak~!!
kafe pulak tak bukak..
kena makan kat luar la nie..~
tak pon makan megi jer...???



p/s: sayunye dengar takbir raya...



You Might Also Like

6 kata-kata yang comel~

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..