Dah sampai kolej~

5:00 PM


Salam..~!!
Akhirnya cuti aku selama seminggu lebih dah habis..
Cepatnye masa berlalu..rasa baru je cuti..tengok2 dah kena balik kolej dah..
Pastu bila balik kolej nie ingatkan boleh on9 sepuas hati lah…
Tapi..internet buat prob lagi..
Slow nak mampus..
Sabar jelah..~

Pagi tadi bertolak dari Penang dalam pukul 11pg..
Sampai kat KL pukul 3.30ptg..
Nasib baik tak lama sangat..
Dah sampai kolej..kemas2 barang ckit..
Pastu relax jap..
Mula2 aku sorang je yang sampai..Azie,Fatin dengan Seha tak sampai lagi..
Tim dalam pukul 4 lebih dia sampai..
Nasib baik ada jugak yang dah sampai..
Lepas nie banyak benda yang nak kena setel..
Nak blogwalking puas2..~
Dah seminggu tak on9..rasa macam katak di bwah tempurung la pulak..

p/s: frust dengan internet kolej..tak dapat nak on9 dengan laju~

You Might Also Like

2 kata-kata yang comel~

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..