Berakhirnya SEM 3

6:27 PM

Salam..~!!


begitu cepat masa berlalu..
tengok-tengok dah Final...
Lepas tu..dah habis Final..
so,maknanya Sem 3 aku dah berakhir..
tunggu lagi 2 minggu pulak nak masuk sem 4..
huhu~


memang sem 3 nie aku rasa sangat cepat berlalu..
baru sekejap je rasa bersama-sama dengan PBL 9...
dan sekarang dah habis..

apa-apa pun aku gembira bersama korang,PBL 9..



 ahli-ahli PBL 9 bersama dengan Dr. PPD kitorang..
memang sporting giler~!!


You Might Also Like

3 kata-kata yang comel~

  1. Syuhada: Mmg masa skrg ni rs cpt sgt berlalu nya kannnnn.....

    ReplyDelete
  2. aku pun happy ngan pbl 9..huhuhu...
    pbl baru mcm tak best la wei..wlupun ade c KD yeoh..eheheh

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..