Gi Rumah TerBuka Atim~

10:24 PM

Salam..~!!!!


hari  nie aku gi umah terbuka atim kat Sentul Timur...
Gi naik Monorel dengan LRT..
dari Chow Kit amik monorel sampai Titiwangsa...
lepas tu dari situ naik LRT sampai Sentul Timur...
dari Titiwangsa ke situ dekat je..2 stesen je..
so,tak de la lama sangat nak sampai rumah dia...


sampai2...
terus kitorang makan..
makan bihun sup..sedappp....
rasa macam dah lama tak makan bihun sup..
tetiba rasa rindu lak bihun sup masakan mak....
memang sedap tak terkata....

ok..lepas makan terus solat...
then, balik kolej..
tak leh duduk sana lama2 sangat sebab banyak keja yang nak kena buat...
tapi...
sampai2 bilik je...
terus tido...hehe~

thanks Atim jemput kitorang gi umah terbuka~

http://www.emocutez.com

You Might Also Like

0 kata-kata yang comel~

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..