~daPat ToPuP fRee~

1:08 AM

Salam..~!!!


YEs~!
aku dapat topup free..
Alhamdulillah...


 nie lah buktinye~



korang jangan jeles yer...
topup nie aku dapat sebab join Kajian Persepsi Belia Terhadap Pemansuhan PMR dan UPSR...


dah agak lama la aku join kajian nie...
ingatkan dah tak dapat..
sebab tak semua orang yang dapat...
hanya bape yang terawal ntah...
dah tak ingat bape...


ape2...
murah rezeki aku..
dapat topup RM5...


nie dah 2 kali aku dapat topup sebab join kajian macam nie...
lain kali kalau ada lagi,konfom aku join~!


You Might Also Like

9 kata-kata yang comel~

  1. rajin la mish join ni semua....azmi tak pernah tahu pun ada kajian tu semua..kih3...

    ReplyDelete
  2. Azmi: rajin la jugak..sebab dia bgtau melalui emel~
    klau x..mmg tak tau la pasal nie..

    ReplyDelete
  3. hud hud: alah..dah nk abis guna pon..
    tak leh la nak share..
    hehehe~

    ReplyDelete
  4. khalidahmacambaguss~O_o : dah takde dah..huhu~
    xpe..len kali leh join agi..

    ReplyDelete

SilA-siLalaH kOmEn yEr~!!

BEST..